【#cancelkorea】韓国人がフィリピン国旗に唾を吐き破り捨てる動画を投稿

【#cancelkorea】韓国人がフィリピン国旗に唾を吐き破り捨てる動画を投稿

記事要約:あほ過ぎて呆れているが、韓国人て火病すると止まらないようだ。韓国人がフィリピン国旗に唾を吐き破り捨てる動画を投稿したことでネットで話題になっている。他国の国旗を破るなど外交問題である。

日本みたいに放置されると思っているのか。1分ぐらいの動画だが、はっきりいって反吐が出る。フィリピンの人がこれを視聴してどう思うかなど、理解できない年齢ではなかろうに。

As a filipino we’ll never do that to other flags because we know the word “RESPECT”.You should search it to google what does it mean or find it on a dictionary because it looks like you didn’t know what RESPECT is.

I’m mad but i just want to say GOODLUCK TO YOUR SUCCESS HERE IN YT🤘🙄 -🇵🇭 oh i forgot before you posted a video and draw a flag of the 🇵🇭 like this make sure there are 3 stars okay?

also thank you for your effort to draw our flag even it’s look like a 7 year old drawing. RIP to the Paper and Crayons that you used to draw our flag to insulted us😴 WE REALLY APPRECIATED IT.🙄 Please guys report the video because we will not tolerate this kind of behaviour.

フィリピン人としては、「尊敬」という言葉を知っているので、他の旗には絶対に当てはまりません。意味をGoogleで検索するか、意味を知らないように見えるので、辞書で検索してください。私は怒っていますが、ここでYTで成功するためにGOODLUCKと言いたいだけです-🇵🇭

ああ、あなたがビデオを投稿する前に忘れていて、このようにofの旗を描くのは、3つ星が大丈夫か確認してください。また、7年前の絵のように見えても、私たちの旗を描くためにあなたの努力をありがとう。

あなたが私たちを侮辱するために私たちの旗を描くために使用していた紙とクレヨンに引き裂く😴私たちは本当にそれを高く評価しています。🙄

私たちはこの種の行動を容認しないので、みんながビデオを報告してください。

When the Philippines is actually the first Asian Country who helped Korea by sending 7,369 troops to Korean war. 

A hundred of Filipinos died for your country and here you are ripping the Philipinnes Flag. It was really heart breaking to see type of people do this. Your not educated enough to handle this types of situation.

フィリピンが実際に朝鮮戦争に7,369人の軍隊を送ることによって韓国を助けた最初のアジアの国であるとき。何百人ものフィリピン人があなたの国のために亡くなりました、そしてここであなたはフィリピンの旗を引き裂いています。

こういうタイプの人がいるのを見るのは本当に心が痛むことでした。このタイプの状況を処理するのに十分な教育を受けていません。

このような文章はまだ理性があるほう。非難殺到である。英語やらスペイン語やらが飛び交ってるが、どれも韓国人に対して怒っている。

【#cancelkorea】韓国人がフィリピン国旗に唾を吐き破り捨てる動画を投稿